Svevia: ”Hanteringen från er sida har verkligen varit 5 star från första kontakten till slutet i alla moment!”

Publiserad den augusti 18, 2020

Ibland får vi beställningar på portaler som kräver speciallösningar, då gäller det att både vi och kunden har en tydlig kommunikation kring utförande och önskemål. ”Det här är ett roligt exempel på hur ett fint och bra samarbete mellan oss och kunden, i det här fallet Svevia, fungerar”, säger Anna Danhage som är säljare på Skylt & Teknik.

Portaler som höjdvarning innan bro
Portaler som höjdvarning innan bro

– Vår kund, Peter, hade en tydlig idé om vilken produkt som önskades och förmedlade det på ett utmärkt sätt vilket gjorde att jag, med min erfarenhet från skylt och portaler, kunde ställa de rätta frågorna för att få fram den bästa lösningen, berättar Anna.

"Vi är mycket glada att vi har en sådan leverantör att samarbeta med och ser fram emot nya projekt i framtiden"

Peter på Svevia:

– Hanteringen från er sida har verkligen varit 5 star från första kontakten till slutet i alla moment.

Det här är ett skolexempel på ett maxat samarbete, det kan inte bli bättre på någon punkt. Professionellt och med ett extremt engagemang, det har gjort att vi har kunnat göra ett bra arbete på plats vilket i sin tur genererat en nöjd slutkund.

Vi är mycket glada att vi har en sådan leverantör att samarbeta med och ser fram emot nya projekt i framtiden, säger Peter.

Kvinna framför dator

Säljaren Anna Danhage har lång erfarenhet från skylt och portaler.

Fackverksportalen är av standardmått #380, men många specialanpassade lösningar behövdes för att tillgodose önskemålen. Anna har räknat ut hur portalen behövde konstrueras samt ritat de dubbelsidiga skyltarna som designgruppen och skyltproduktion i Köping sedan tagit fram.

Eftersom Anna är placerad i Göteborg och Peter i Stockholm sköttes kommunikationen via telefon och mejl.

Var det en utmaning att inte träffas?

– Inte direkt, eftersom vi båda var så tydliga så funkade det fint. Det spelar ingen roll var vi finns i Sverige, vi förstår våra kunder ändå, skrattar Anna.

Läs mer om portaler

Bild på höjdportal gjord av fackverk före bro

Tack vare en tydlig kommunikation mellan säljare och kund flöt arbetet med fackverksportalen, med de många speciallösningarna, på smidigt.